GY1994 11 haftalık hamileyim ve bebeğimin kalp atım hızı 187 sizce de çok yüksek değil mi doktorum normal dedi ama 140-160 arası normal olanmış galiba sizlerin nasıl
Aleynaerayy22 GY1994 ilk haftalarda zaten bebeklerin kalp hızı daha hızlı oluyor doktorun sorun gördüm demediyse sıkıntı yapma ilerleyen haftalarda düşüyor o hız