Bbes Kizlar saglik ocagondan sonuclarimi aldim lokositim 17 mis enfeksiyon var dedi dr bi sikinti yaratrmi kizlar benik gbi olan varmi?
SedanurAydnAta Bbes benimki 120 lerdeydi fitil kullandım 20 oldu sonra 50 oldu yine 🤦🏼♀️ 34+5 en başından beri var ve geçmiyor 🤷🏻♀️
Serapca Bol su içmen gerekiyor sanırım ilaç verilecek düzeyde değil benim 14lerde çıktı ama sıkıntı değil dedi😉 birde sağlık ocağını önermemişti drum acilde yaptır istersen 15 dk da çıkıyor sonuçlar
Serapca Sibeldmn normal bi akıntım oluyor enfeksiyon kaynaklı olmadığını düşünüyorum kontrolde söyledim normal dedi 😉 biraz kaynamış su filan iç rahatlatır sancı filan oluyorsa kendi Drunla çok beklemeden iletişime geç 😇
Serapca Bbes evet o bende var hatta 23 haftadan beri benim kız yukarı çıkma gibi bi alışkanlığı Yok hep aşagıda olduğu için kanka olduk wc ile biz siz kaç haftalıksınız