Merhaba hanımlar ben adetımden 2 hafta önce kan verdım beta 1.66çıktı sonra adetıme 3 gun kala bıda kan verdım 0.357 çıktı ve adetıme ıkı gun kala adet oldum ama suan acayıp kasık batmaları var sankı sureklı ıdrar varmıs gıbı bısy var orda gogus hassasıyetı bı baslıo bı bıtıo kafam allak bullak adrtımde zaten3 gun surdu rengıde acıkdı ve 3 gunden sonra lekenlenme şeklınde oldu sızce hala ümit varmıdır