Minikmucizem199 Kızlar decavit ne zaman içsem kabız oluyorum aşırı derecede bu ilacı kullananlar sizin de öyle oluyor mu
Minikmucizem199 Irem34_52 kabızlık yaptığı için çoğu zaman içmiyorum 😷 bana yazdı doktor böyle şerbet gibi bir şurup kabızlık için onu her gün mu içmek gerekir ben sadece kabız olduğum da içiyorum da🤗
Minikmucizem199 SebnemRasit ne güzel demek ki insandan insana değişiyor çoğu zaman içmiyorum öyle yapıyor diye
Irem34_52 Minikmucizem199 evet o surup bana gunde 3 kere ic dedi ama 1 yda 2 kere iccem cokta alismak istemiyorum.kan ilacinida mecbur hergun iciyorum dusuk kanim vitaminim 😔
Minikmucizem199 Irem34_52 Evt canım bende bir defa içeceğim artık zaten bir defa içtiğimiz de fayda ediyor🥰🥰