elaymoms denizmanzarasi amin Allah razı olsun hepimize yardım etsin bizde askerlik yapıyoruz onlar sayesinde işte 🥺🥺
Minik_annee denizmanzarasi ayy Mayıs 10 doğum gibi cinsiyeti kıza benzetiyorlar ama tam net belli değil alışveriş de bı kaç tane takım battaniye ve oyun halısı var 💛
Happybayby Hastane çıkışı kaç tane aldınız acaba. Bizde mayısta dogucaz inşallah ama ne tur kıyafetler alacağımi bilmiyorum çoğunluğu Yazlık mi almalıyım acaba 0-3 ay mi almalıyım yardımcı olur musunuz banada🤗
buseyldz00 Happybayby ben önce yazlık alırım diye düşündüm ama Mayıs ayında İzmir daha soğuk oluyor o yuzden 1-1buçuk ay çok katkat giydirmeyerek normal uzun kollu zıbın yarım kollu çıtçıtlı body giydiriirm diye düşündüm. 10lu hastane çıkışı çok almamanızı tavsiye ederim 1 tane yeterli 5li setler daha yararlı oluyor 🙏
zeynepmom34 denizmanzarasi bende tahmini 3 öayıs doğum tarihimiz. Biz cinsiyetide öğrendik erkek dedi şuan 17. Haftadayım kıyafette annemle kayınvalidem almaya başladılr araba fln tamam tayinci oldupumuz içiin oda yapmıycaktım ama buraya yeni geldik 4 yıl kalcaz allah nasip ederse yapmaya başlamak istiyorum oda
ceylan_cakirr01 denizmanzarasi ben de henüz öğrenmedim göstermiyor kendini inatçı biraz. Sağlıkla gelsinler inşallah. Bende başlamadım alışverişe erken diye düşünüyorum