Tinkerbell_0423 8 haftalık hamileyken kanamam oldu ama öyle böyle değil şakır şakır ambulans ile gittim ambulanstan indim yürüyerek doktorun yanına gittim muayne etti kalp atışı var dedi reçete yazıp yolladı yine yürüyerek çıktım kanama devam edince özel hastaneye gittim asla bir adım dahi attırmadılar hemen yatış yapıldı ilaçlar serumlar lavaboya bile kaldırmadılar her an hemşire gelip takip etti kesede ciddi bir kanama alanı vardı doktor baya tedirgin oldu her ihtimale hazırlıklı ol dedi yoğun bir tedavi uyguladılar geçti kanama alanı çok şükür özele gidecek bütçem olmasaydı Allah korusun bebeğimi kaybedersin yüksek ihtimalle umurlarında bile olmadı resmen özelin yaptığı yatışı ilaçları devlet yapamıyor mu yapar ama yapmıyorlar pandemiden sonra iyice havalara girdiler sanki doktor hemşire olmadan önce virüs olma pandemi olma ihtimalini bilmiyorlardı askerler terörislerle savaşıyor şehit oluyor kimse gelip göklere çıkartmıyor işi o diyor sanki sağlıkçıların işi değil babasının hayrına yapıyorlar