Prenses34_annesi Evet kızlar kızçeme isimli hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum 🥰 yaptırıpta memnun kaldığınız yada uygun olan bildiğiniz site veyahut yer var mı acaba bilgi ve önerilerinize açığım 🥰🥰🥰
Edafmo Prenses34_annesi Aynı siteden daha önce ablamın ve yakın arkadaşımın bebişine yaptırmıştım şimdi de arkadaşım benim bebişim hediye yaptırdı.. kumaşı nakışı herşeyiyle çok sevdik biz 🤭🥰
Prenses34_annesi Fadimegll321 aynen ya hani belki fiyatı uygun olup güzel yapılı olan vardır memnuniyeti olan çıkışlar vardır devir pahalı mecburi birbirimizden fikir alışverişi yapmak en iyisi olur🥰
Edafmo Prenses34_annesi 10 parça hepsi. Dokusu yumuşacık yüzde yüz pamuk. 3 ayrı takım yaptırdık buradan üçünden de çok memnun kaldık. Yeğenlerim defalarca giydi çekimde hastanede evde mevlütte falan yıkandı da defalarca ama hiç çekme ya da sarkma falan olmadı
Edafmo Prenses34_annesi Benim kızıma çıkışı hediye olarak arkadaşım yaptırdı net bir bilgim yok ama 450-500₺ civarında sanırım