Selam arkadaşlar ben gebelik öncesi gidiyordum fakat hamile kalınca ilk aylar biraz riskli olduğu için bırakmıştım ve gilletle devam ettim şu an 33 haftadayım 37 de çatı muayenesi varmış öyle dedi doktorum tekrar gitsem bir sıkıntı olur mu erken doğumu tetikliyor diyorlar doktora da sormaya çekiniyorum napsam bilmiyorum sizler gittiniz mi?