duygukrd Ekim 21 de düşük yaptım ne yazık ki tekrardan o boşluğu doldurmak adına regıl olmayı beklemeden çalışmalara başladık bugün test yaptım ve hafif belirgin pozitif gördüm sizce bebiş var mıdır yoksa hormonlar henüz sıfırlanmamıs mıdır
Zehross03 duygukrd benimki kürtajdan 30 gün sonea hala sıfırlanmamıstı 25 falandı malesef :( ama belli olmaz beklemekten baska cözümü yok
mavipapatyaa duygukrd doktorum değer sifirlanmadan dikkat et demisti. Neden diye sorduğunda ise değer sıfırlanmazsa ya tekrar düşük yada çoğunlukta dış gebelik yaşayabilirsin dedi. Bence doktorun ile görüş