betsybet arkadaşlar 37+1 deyim. bugün kontrolüm vardı. devlet hastanesi takipliyim kalabalıktan doktora sormayı unuttum bi şey de demediler. bir sonraki kontrole ne zaman gitmeliyim sizce sizi ne sıklıkla çağırdılar son zamanlarda?
Aleynaerayy22 betsybet o haftalardan itibaren haftada 1 kez diye biliyorum canım ben 33 e giricem mesela 2 haftada bir gidiyorum