Dlk5394 Merhaba hanımlar Bpd : 30+4 Ac : 31+3 Fl : 33+0 gozukuyor İleri hafta çıkan var mı bu şekilde ? Ve 1-2 hafta ileri gözüküp de erken doğum yapan var mı ?
Thaaa Dlk5394 benmde ılerde 36 hafta çıktı 35 haftaya yeni girıcez normalde 2 hafta sonra doğum günü verecek yada doğum da olablr saka gbı ınanamıyorım geldi cattı günler🥰
Nimetkayseri1438 Dlk5394 simdi Dr dan geliyorum benimki de bir hafta öndeymis diğer cocuklarda böyle bisey olmamıştı bende acaba kalan 46 günü 39 gun olarak mı saysam derdine düştüm 😁 çok şükür baş aşağıda dönmüş 33+4ken 34+4 gozukuyor mus
Thaaa Nimetkayseri1438 ben sezeryan olacağım 2 hafa sonra kontrol var bı sıkıntı olmasa gün verecek onun oncesıde hersey olablr artık 😬
Nimetkayseri1438 Thaaa benimki normal doğum gozukuyor beklenen bi gun de yok artık paşa ne zaman isterse . Sezeryan in günü belli oluyor en azından