Kaç yıldır çekiyorum şu durumu. Bugünde kizimla sinemaya yetiscez diye hizli hizli gittik gec te kaldik o ayri konu nefes darliğı sıkıntı başladı havada soğuk sıcak bastı bunaldım bütün gün böyle sürecek biliyorum. Ne zaman nasil kurtulcam bu halden hep strese giriyorum sonra basliyor bu haller aksama kadar o da evdeysem soyunup uzandiysam dinlendiysem gecer. Yada evde mutfagi yatagi daginik birakip kosturduk diye mi kafaya taktım da boyle oldu bilmiyorum hersey olabilir. Yasayan varmı cozum bulan varmi pskolog varmı biri yardim etsin 😢