Kubratagram00 Kizlar ya ates ölçerler çok pahalli uygun ve memnun kaldığınız ateş ölçer önerir misiniz
1Mavimavi Kubratagram00 https://ty.gl/jg37gwz1t7 Temassız kullanıyordum ama o biçok kez yanılttı evde 37.5 çıkan ateş hep hastanede 40 laro buldu bende temassız yerine bunu almayı tercih ettim daha memnunum
Nsrn1 Kubratagram00 marka olarak değil de kullanım olarak söyleyeyim. Bebeklerde en doğru ölçümü koltuk altı veya kulaktan ölçen ateş ölçerle yaparsınız. Bu yüzden markadan ziyade koltukaltı veya kulaktan ölçen ateş ölçer almanızı tavsiye ederim 😊
Kubratagram00 iremyigit 😅😅 evet ya Braun uçmuş zaten omron a iyi diyolar o da çok uygun değil hani bakalim kullanıp memnun kalınan uygun fiyatlı ateş ölçer önerecek var mı 🥰😅