Aysefe333 valla tam hatırlamıyorum ama 6 ay çok dikkatli bi şekilde korundum doktorum kese tüpe yerleştiği için iğneyle beta sıfırlandıktan sonra 3-4 ay sonra rahim filmi çektirdi her hangi bi hasar var mı diye tüpte bi yer felan bırakırsa tekrarlama ihtimaline karşı 6. Ay bittikten 6 ay içinde kaldım ve genellikle bir çoğu 1 sene de hamile kalıyor rabbim sana da nasip etsin inşAllah 😊