A_sli10 Kizlar 8 haftalık hamileyim bügün ilk kontrolümüz çok heycanlıyım…bir okadar da korkuyorum şu boş gebelik demelerinden bebeğin kalbinin durmuş olmasından henüz karnımda şişlikte yok🥹 Allahım hayırlı sonuclarla karşılaştırsın
Minik_annee A_sli10 rabbim hayırlısıyla kalbini duymayı nasip etsin karında şişlik olmaması çok normal daha çok erken içinizi ferah tutun bize de haber verin 🧡
Tugce-1- A_sli10 canım ben 5 aylık hmileyim 6 aya giricm gene benim karnım tam anlamıyla yok .. daha cok yeni sağlıkla huzurla gelsin bebişler ❤️