yanealakanealakaa ya kızlar dün akşam saat 11den beri bel ağrısından duramıyorum, halen çok kötü ağrıyor. gece duşta sabahladım nerdeyse yok mu bunun bi çözümü falan iyi gelecek
Rmysbyzt yanealakanealakaa valla belki haftanıza göre normaldir ama ben 14+4 haftalığım benimde çok ağrıyor bir gün çok şiddetli oluyor ertesi gün geçiyor değişik bişey🥹 magnezyum kullanıyorum ama faydası var mı bilmiyorum belim için. Siz kullanıyo musunuz magnezyum
Rmysbyzt yanealakanealakaa o zaman doktorunuza sorun mutlaka faydasını görürsünüz haftanızda büyümüş geçer inşAllah☺️