sağlık ocağına gidin, şekerinizi tansiyonunuzu ölçtürün. hem bana doktorum demişti ki her hafta belirtilerin değişir diye. 1 ay boyunca kusma, bulantı yaşarken, 1 hafta hiç bulantım kusmam olmadı. sonra tekrar başladı. bende geçen hafta bayılmıştım, ama tansiyonum 7 3tü sanırım ondan bayıldım, ama sıcakta bayılma yatkınlığım var mesela benim, sizinde böyle olabilir