Nasip olursa yarın bebişimizin cinsiyetini öğreneceğiz inşallah. Ama büyük birşey yapmak istemiyorum sadece ufak bir anı kalsın diye ben kendim cinsiyeti öğrenip eşime sürpriz yapmak istiyorum. Fakat geniş bir zamanım olmayacak pratik ama güzel fikirlerinize ihtiyacım var. Yarın akşam gideceğiz hastaneye o yüzden çok geniş bir vaktim olmayacak hazırlık için. Sizce nasıl birşey yapabilirim? ( Balon patlatmak istemiyorum onu ilk hamileliğimde yapmıştım) 🌸