Beybi-ahsen İllaki o endişe herkeste vardır. Ama kendinize eziyet etmekten başka birşey değil bence. Böyle bir örnek vermek istemezdim insan oğluyuz tabii ki ne yaşayacağımız bell değil ben doğumdan 2 hafta sonra bazı sebeplerden dolayı bebeğimi kaybettim. Eğer ikinciye hamile kalırsam zamanı nasıl geçiririm diye içten içe yerdim kendimi. Şu an ikinciye hamileyim ve hep pozitif düşünüyorum asla kötüye yormuyorum iyiyi çağrıştırıyorum. Allah’a sığınınca gerçekten insan manen çok rahatlıyor. O yüzden kendine eziyet etme güzel düşün güzel olsun Rabbim hepimize güzel doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ❣️🐣