HButun Grkmdnz ben 5 haftalıkkken doktora gittim kalp atışı için 9. Haftada çağırdı erkenden yok demek istemiyor kiminin 8-9 haftayı bulurmuş
Sedavedoga Grkmdnz 6+3 te doktor kalp atışı var dedi ama dinletmedi canım şuan 8+4 üm daha gitmedim hastaneye gidince duyarız inşallah
NURVaqif Grkmdnz doktoruna sor öncelikle canım. bence normal 8-9 haftasına kimi duyanlar oluyor 1 hafta keçsin duyarsın inşallah içini ferah tut Rabbim yavruna kavuştursun 🥰
Semanurk Grkmdnz olabilir bazen cihazdan cihaza bile farkediyor. 8 haftaya kadar duymayanda var kötü düşünmeyin
Grkmdnz NURVaqif doktor kesenin güxel olduğunu söyledi brbek için erken dedi ama ben çok stres yaptım ilk gebeliğimde kalbi durmştu o yüzden biraz korku oldu içimde