Merhaba kızlar,
Daha önce uzun protokol uygulayan arkadaşlarımız deneyimlerini paylaşabilir mi. Diğer koşa protokole karşı nasıl farklılık gösterdi etken neydi nasıl ilerleniyor. Yumurtalarda sorun olduğu için mi bu yola başlanıyor bilgi almak istiyorum.
İnşallah herşey hakkımızda hayırlı olur.
- Tedavideyim