Lidia hamile yastığı rahat oluyor. Yan dönünce kenarını altıma koyuyorum tam yatağa gelmediği için karnım bebiş rahat duruyo🌸yoksa koltukta uzanınca sağa sola döndükçe ne tarafa yattıysam alttaki kısımdan sürekli tekme yiyorum😂acaba rahatsız mı oluyo da tekme atıyo diyip huzursuz oluyorum