Merhaba kızlar bugün tam 27. Haftaya girdik ama ben son 4 5 gündür bebeğimin
hareketlerini çok az hissediyorum normalde yemek tatlı yedikten sonra aşırı hareketli olurdu ama bu aralar biraz ayakta Fazla durdum cenazemiz olduğu için ondan mı hissetmiyorum bilmiyorum ama uzanıp dinlenmeme rağmen günde 2 3 defa hissediyorum normal mi