Ma3469 Selam anneler, bebek odası hazırlamak için hangi tarih uygun sizce, hazırlayanlardan destek rica ediyorum erken/geç oldu diyeniniz var mı ?
SevdaTrkl Ma3469 Oğlum doğmadan 1 ay önce falan hazırlamıştım ama 1.5 sene bizim odada anne yanı beşiğinde yattı sadece dolaplarını kullandım😂 o yüzden çok acele etme kıyamazsın zor gelir git gel vs odasında yatırmazsın zaten ☺️ Şimdi 2. Oğluma hamileyim bakalım ☺️
bukurosnana Ma3469 Ben cinsiyetini öğrendikten sonra Model ve renkleri internetten araştırmaya başlamıştım. 24. Haftadada mobilyalar gelmişti. Duvar aksesuarlari oyuncaklari halısı perdesi uyku seti Emzirme koltugu falan derken odanın komple bitmesi 32 haftaları buldu🤗 Erken hazırlanması bence güzel oluyo bol bol odada hayal kurup hatıra fotoğrafı cekiyorum😇 insan kendini çok huzurlu ve iyi hissediyor. 39 haftadayim günün büyük çoğunluğunu oğlumun odasında otururken buluyorum kendimi🤗😍
Lokumum9593 Ma3469 ben 28. HHaftadayimgecen hafta badana yaptik. 16. Haftada esyalarini mobilyacidan aldik ama getirmedik aralik sonu gibi getirip odayi kurduracagiz.
Edafmo Ma3469 ben Şubat sonu Mart başı doğum yapıcam inşallah.. ben çok çok kapsamlı süslü bir oda yapmayacağım. Boşta bir tane odam vardı onda da baza vardı zaten. Bazanın karşısına gardırop ve şifonyer aldım şuanki indirimlerden onları kurup, duvara bir iki raf asıcam o kadar.. ufaktan yavaş yavaş hazırlamaya başladım yani
Ma3469 SevdaTrkl Yaaa sağlıkla gelsin inşallah😍bende öyle düşündüm aslında alışverişi çoğu tamam ama oda hazırlığı henüz yapmadım
Ma3469 bukurosnana içim ferahlıyor cevapları gördükçe geç kalmadım demek, sağlıkla kullanmayı kavuşmayı nasip etsin 🤍
Leylabngll bukurosnana mrb acaba odayı çekip atma şansınız var mi bende su anda hazırlık sürecindeyim ama dolap sifonyer cok kararsızım dolabınızı nerden aldınız mesela 🌼
SevdaTrkl Ma3469 Teşekkür ederim sizinki de sağlıkla gelsin 💕☺️ Şimdi abisinin dolabında yer açtım bende yatağı sonra alırım diye düşündüm ☺️ sizde kıyafetlerini koyacağınız şifonyer falan alabilirsiniz ikea hermes almıştım ben çok kullanışlı
bukurosnana Leylabngll Tabiki canim instagram cocuk ruyasi sayfasindan aldim 4 kapili gardolap sifonyer ve yatagini cibinligini ben marangoza ayrica yaptirdim 😇
Ma3469 bukurosnana Ah bayıldım! Asil kuzusu güle güle kullansın, bende gri füme beyaz temalı bir takım aldım henüz almadım ve diğer detaylarımız hiç hazır değil 🤭
Leylabngll bukurosnana oyyyysss bayıldım bayıldım masaAllah masaAllah saglikla sıhhatle hayırla büyüsün içinde bende oglusumum ismini asil koymayi düşünüyordum görünce ayrıca bi mutlu oldum ❤️🧿 instagram sayfasından sipariş mi verdiniz yoksa kendiniz bizzat yerine mi gittiniz
bukurosnana Ma3469 Amin canım benim daha güzelleri sizin olsun inan hepsi zateb ayni anda tamamlanmiyor. Sürüyor 1 buçuk 2 ay tülü perdesi dikimi siparişi derken bekliyorsun yani. Beklemesi bile cok keyif veriyo. Ama her minik detay yavaş yavaş yerini bulunca insan aşırı mutlu oluyo😇🤗
Ece61 Ma3469 benimde bi kızım olucak inşAllah ben odasını yaptım ama büyüdüğünde kullanabileceği bi şeyler aldım dolabı3 kapaklı beyaz ve büyük beşiği beyaz iki çekmeceli alttan birde bizde misafir gelir diye önceden aldığımız yatak vardı bazalı onu da odasına koyduk belki ben yatarım diye annemler gelince onlar yatar birde anne yanı beşiği var oda yatak odasında olucak ilk zamanlar inşAllah 😌🥰
Ma3469 Ece61 güle güle kullansın prenses 🤍 çok mantıklı olmuş bir süre kullanıyorlar böyle olunca tabi
bukurosnana Leylabngll Asil ismi çok hoşuma gidiyordu senelerdir. nasip oldu oğlum olacağını anlayınca başka isim düşünmedim hiç. Eşimde aslan ismini çok beğeniyormus ikimizinde gönlü oldu 😇 İstanbulda oturuyorum magazasida pendikteymis o yüzden mağazaya gittim görerek aldım. Ama sayfa baya yasal ve büyük olduğu için farklı sehirdeyseniz mağazaya gitmenize gerek bile yok bence. Göründüğü gibi geliyor ve fiyatkarida bence marangoz özel yapımlarına göre çok çok uygun 🤗