Mekklc Kızlar merhaba geçen hafta ilk kan verdiğimde 83 üç gün sonra 146 bugün de 41 e düşmüş dış gebelik mı yok sa kimyasal mı acaba
Mekklc Eldgrn geçen ay düşük yaptım bu ay kimyasal olcak gibi sanırım bende sorun mu var bilmiyorum çöküş geçiriyorum şu an 🥲
Mekklc Yaprak- inşallah öyledir ona da razıyım dış gebelik olmasın da sağ tarafımda ağrı oluyor 🤦🏻♀️
Eldgrn Mekklc moralini bozma uzmanlar bu şekilde olduğunda vücut kendini hazırlıyor sağlıklı gebeliğe diyorlar inşallah birdahakine sağlıklısıyla haber alırsın
Eldgrn Mekklc korkma canım içini ferah tut Rabbimin vardır bildiği beklemenin mükâfatını alacaksın en güzel şekilde dualarım seninle ♥️♥️
_y0 Postunu gördüğümde çok sevinmiştim canım hakkında hayırlısı olsun Rabbim gönlüne göre versin inşallah kimyasal sanırım
1ciftyesilgoz Kimyasal demek için bir kan daha verip düşüş devam ediyor mu görmek lazım canım . Dış gebelikte değerler plato çizer atıyorum düşmüşken tekrar yükselirse dış gebeliktir . Düşmeye devam ettiyse kimyasaldır. Lekelenmen var mı ağrının yanında?
Mekklc 1ciftyesilgoz arada ağrım oluyor böyle aşırı değil ama bugün kahve leke geldi ve karnım ağrıyor regl olcak gibi hissediyorum