Depend asla sizdirmadi Bende. Ustelik dogumdan sonra kan sulandirici kullanmak zorunda kaldığım için normalden fazla kanamam olduğu halde sızdırmadi. Ben sadece 1 adet lohusa pijamasi aldim , 1 tanede dogumda giymek için elbise tarzı aldim çirkin birsey . Sadece dogum anında elbise gibi olanı giydim. Dogumdan sonra normal pijamalarimdan giydim . Dogum için bir suru pijama almayi gereksiz buluyorum . Yıkayıp utuleyip evde kullandiklarimdan götürdüm hastaneye