Rmys9669 Hanımlar 24 günlük bebeğim var. Göğüs ucum olmadığı için ememiyor sütümü sağıp veriyorum ekstra mama veriyorum. Mama olarak hipp1 organik kullanıyorum ama sindirimi daha kolay bir mama var mı gaz yapıyor bebeğime. Şimdiden teşekkür ediyorum
Bahar2210 Rmys9669 her mama her çocuğa iyi gelmez deneye deneye bucaksin malesef evolviya bize iyi gelmişti kilo alımı gaz okadar olmuyordu ama sma aptil Bebelac hep kabız yapmisti çocuğumu ama sendede bu olcak diye bişey yok her çocuk farklıdır bide gaz için dr.browns gaz önleyici biberonu var tavsiye ederim birde gaz damlası sor doktoruna bize sam siplex ve nurse harvays iyi gelmişti dönüşümlü kullanıyordum doktoruna danış ama