Mysngl hayır yok hiç bir belirti yoktu şimdiye kadar, ara ara adet sancısı gibi sancılar oluyordu tabi ama hiç düzenli değildi, bugün de hareketleri yaptıktan bi süre sonra karnımın içinde sancılanmalar olmaya başlayınca tedirgin oldum yanlış bişe mi yaptım acaba die dinlendim falan ama hala ara ara tamamen geçmeden şiddetleniyor karnımın içinde ki sancı