Normal şartlarda 32. Hafta ile doğum yaptığınız süreç arası tek seferde, sonraki süreç 4. Ayın bitiminde tekrar yatıyor. 2 parçada 2 ay 2 ay olarak yani. Ama kendi şirketiniz tolerans tanıyıp aylık olarak da olmasını ayarlayabiliyor bildiğim kadarıyla.