Beyazeller Benim hiçbir şey canım istemiyor ne yapacağım böyle 😒 Siz neler yiyorsunuz ? İştahınız nasıl ?
Eylb_ Beyazeller sabahları benimde canım çok bir şey istemiyor maalesef ;( her gün 1 yumurta yemek durumunda olduğumuz için mutlaka yumurta yiyorum. Yağda genelde çünkü haşlanmışın kokusuna tahammülüm yok :( patatesli yiyorum ya da pırasalı vs. Yanında mutlaka peynir. Bazen domates biber ve esmer ekmek yemeye çalışıyorum..
yeninesilannee Beyazeller kahvaltı en sevdiğim öğün hiç üşenmem de. Hergün başka bişey yaparım tek de olsam. Omlet çeşitleri Menemen patates yeşillik peynir mutlaka 7 tane zeytin yerim günlük vücudun yağ ihtiyacını karşılıyor. Ceviz yerim peynirle. Çay içmesem iyi ama dayanamıyorum bir fincan da çay içiyorum ama çok çok açık alışkanlıktan.
Nazyapiyo_ya Beyazeller 1 yumurta yarım peynir 5 6 tane zeytin standart domates salata avakado yarısını ben yarısını oğlum yer sadece bunlar bide 1 bardak süt ekmek tüketmiyorum kendimi bildim bile kahvaltıdan 10 dk. Sonra evde hangi meyve varsa bide ondan 1 adet 🙂
mysweetbabyy Beyazeller yumurta süzme peynir zeytin tahin pekmez her gün aynı şey bende çok sıkıldım kahvaltıdan
Reyhosunannisi Bende öyle 31 haftalık oldum canım bişey istemiyor ve bebeğimin kilosu en son gittiğimde 100 gram eksiği vardı siz kaç haftalıksınız🙁
Beyazeller Reyhosunannisi benim daha 7. Hafta ilk başlarda çok iyiydim simdi hep midem bulanıyor bişey yemeden bile kusuyorum
Paramedik16 Beyazeller benim de kahvaltıda çok bişey yiyesim gelmiyor bi tane yumurta peynir domates salata yiyorum genelde
SevdaTrkl Beyazeller 15. Haftaya kadar çok güzel iştahım vardı aç karnına pekmez kaşıklayıp 1 bardak süt içiyorum sonra kahvaltı hazırlıyorum yumurta ilk başlar hep haşlanmış yedim sonra tiksindim menemen terayağlı peynirli falan çeşitlendirdim peynir zeytin domates salatalık falan ama şimdi midem bulanmaya başladı ya üşüttüm acaba soğudu havalar hiç midem bulanmamıştı 3 ayda 3 kere istifra etmişimdir toplasan bugün hiç bişey yiyemedim hala daha canım bişey istemiyor 15+5 oldum
Reyhosunannisi Beyazeller sizinki çok normal mide bulantısı hat safalara çıkacak dönemsiniz bunlar iyi günleriniz mide bulantısı geçince iştahınız açılır korkmayın bebek aç kalmaz 12. Haftasına kadar sizin kanınızdan beslenirmiş yediklerinizin şimdilik ona faydası yoktur
2022bebeki Beyazeller 30.haftam ama maalesef iştahım hala yok öğleni buluyor yemem o da mecburiyetten. Yulaf lapası en büyük kurtaricim👌 Yulaf yemezsem de omlet kaşarlı tost yeşillik zeytin ceviz yemeye çalışıyorum
baby3_ Beyazeller valla çok sıkıldım bende ama yumurta şart diye bigün normal kahvaltı bigün yumurtalı patates , yumurtalı ekmek falan diye 3 güne döndürüyorum
Aselsmoms Beyazeller haşlanmış yumurta,peynir , zeytin, tahin pekmez , domates, patates , kaşar bunları yiyorum kahvaltıdan sonra da meyve muz mandalina :)