Mervehrn Tunis ben kol yada bacaktan atıyorum hergün kullanıyorum 11+2 haftalık gebeyim. Siz ne için kullanıyorsunuz
husniyealtun Ben tedavi oldugum bi donemde kullanmistim dr um gobek deliginin sag veya sol 4 parmak yani ve asagisindan yap demisti. Tedavi ile gebe olan bir arkadasimda halen gobekten yapmaya devam ediyor. Dr una ulassan en saglikli cevabi verir sana
Melekcansu Kollarım mosmor oldu benim, bacaktan vurmaya cesaret edemedim korktum, inanın ki göbek hiç acımıyor ve hiç morarmıyor. Yani bende öyle oldu
deletedmom41 Bana doktor sol arterimdeki kan akışı yavaşmış o yüzden verdi.. ben de dizden 4cm yukarı olan 10 cmlik alana ve kolumun dirsek ile omzumun olduğu yerden 4 er cm uzaklıktaki dış tarafından vuruyorum. benim de bacaklar daha çok morarıyor şişiyor filan.. göbekten de yapılıyormuş ama orası çok hassas geliyor daha çok morarmış gibi..
Bahar1187 7aylık olana dek göbek bacak dönüşümlü vurdum göbeğim gerilip iğne batmaz hale gelince sadece bacağa devam ediyorum koldan da olabilirsin ben kolun acısına dayanamıyorum herkesin hassas noktası farklı
Hilalakar Erdemlayda benim fobim var canım eşim yapıyor koldan bir defa vuruldum morardı şimdi karından yapıyor eşim nadir morarıyor ve daha az acıyor
deletedmom41 Tunis kesin bir şey bilmiyorum ama zaten doğumdan bir süre önce bırakmak mantıklı.. normal doğumda kan akışı durmayabilir diye daha risklidir bence..