Arkadaşlar merhaba 32. Haftadayım dün gece şiddetlenip ne yaptıysam kesilmeyen diş ağrısı yaşıyorum malesef. Bu sabah gittim augmentin verdi doktor ve haftaya çekelim dedi. Gebelikte diş ağrısı çekip antibiyotik kullanan ya da dişini çektiren var mı? Bebeğe bir sıkıntı olur diye biraz tedirginim açıkçası 😒