Rojinn Byy34 arkadaşınız bu degere göre hamile ama şimdiden iki günde bir kan aldırmasına gerek yok adet günü yada bi iki gün gecikince baktırsın tekrar betaya. Yoksa adette kadar delik deşik olucak kan aldırmaktan hakkında hayırlısı yinede
ebru23 Byy34 o kadae erken vermeye ne gerek var neyse 5.0 o gecmesi lazim 2 gunde bi 2 katina cikmasi lazim bisey diyemeyecegim ama kan tahliline genelde dktorda bi bakiyo