Dilaramurat _peritozu Detayliya gittigim doktor yeterince su icmedigin icin karnin cikmamis dedi oyle olabilir mi sizce
_peritozu Dilaramurat o doktor saka felan yapmış olmalı. Ben bunun yapısal oldugunu düşünüyorum kimisinin karnı 9.ayda bile cok cıkmıs olmuyor kimisinin ikiz ücüz doguracakmıs gibi büyüyor her ikiside saglıklı dogum yapıyor hic takılma 😍