Merhaba kızlar bu 3. Canlı doğum olcak inşallah yaşım 33. Oğlum 7 kızım 1 yaşında ve 1 ay sonra yine doğum var. Kordon bağlatma düşünüyorum. Daha önce sezeryanla yapmış olan var mı? Diğer yöntemlere çok güvenmiyorum ne bilim. Allah evlatlarımıza sağlık versin. Bakmak daha önemli ve zor bu zamanda birde. Bana fikir verin