Merhabalar , 8.haftadaym daha çok yeniyim ama çok zorlanıyorum mide bulantısı uyku hali halsizlik sanki hasta gbiyim bunun üstüne vardiyaya yazılıyorm, 16.00-24.00 vardiyası bu normal mi yazmaları yani yasal hakkım olarak vardiyaya gelmemem lazm değil mi