35+2 olduk bugün.. ilk Nst ye girdik şükürler olsun.. az bişey sancı çıktı bu haftalarda normalmiş.. her hafta gideceğim artık hastaneye. 37. De alttan muayene yapılacakmış korkuyorum 🥹normal doğum istiyorum.Bebişin kilosu 2667 gram 48 cm ben de 47 ile hamile kaldım 58.500 olmusum 🥰 sizde durumlar nasıl heyecan bastı beni artık 😄🥰🫣