Rmysa0308 ilk bir iki ay vücut kontrolsüz süt üretimi yapar zamanla bebeğin emme durumuna göre bebeğin ihtiyacına göre sürekli üretim yapar göğüsler birden yumuşar buna da terbiye oldu derler hatta sütüm azaldı diye düşünmeyin ilk zamanlar bu şekilde olması normal siz iki üç saatte bir bebeği emziriyor gibi düzenli sağım yapın gece bile alarm kurup kalkın 3 saatte bir hem sütünüz artar hem düzene girer çok geçmiş olsun bu arada Rabbim tez zamanda kavuştursun yavrunla seni