minnakbebem sakın fazla fazla alma kendine.
Ben 2 tane hamile taytı , 1 kot pantolon aldım. Üzerime oversize tşörtlermden giydim. Doğum sonrası hala da giyiyorum 😂
Yaz olduğu için göğüs altından bollaşan 2 tane de elbisem vardı.
Özel hamilelik alma , sonra giyebileceğin şeyler al derim ben