HSena38 zumzum Ben şehir hastanesinde takipliyim 38+3 deyim yapılmadı ve ebe de anne dostu hastane olduklarını yapmadıklarını söyledi 😊🙊
Annesininportakali53 zumzum 37 itibariyle yapılıyor ama ben 38+1 im doktorum yapmadı hiç ilk gebeligim bebegin başı kanalda geldi gelecek dedi insallah gelir
zumzum yaasemin O zaman erken sanırım. 2 hafta sonra ki kontrolde bakar gibi. Kimi doktorda doğumdan hemen önce bakıyormuş çok garibime gitti. 🤓😵💫
yaasemin zumzum dediğim gibi her doktor bir değil bana bakma sebebi bebegin kafası az aşağa inmiş ultrasondan çatı muayenesi yapalım dedi ve yaptı gayet rahatı acıma yok 😂
zumzum yaasemin Vallahi bende kendimi pozitif düşünerek motive etmeye çalışıyorum acımaz inşallah. Bakalım… 😁
yaasemin bademlikurabiye_ korkulacak bisey yokmuş bende korkuyodum ama doktor farkı da var merak etme zorlamıgcam dedi ve öyle de oldu rahattı 😂
1anne2bebek__ bademlikurabiye_ benim rüyalarıma giriyordu öyle korkuyordum. Doktor çatı muayenesi yapıcam dediğinde hocam korkuyorum rüyama giriyor dedim. Sağolsun çok nazikti ve canım yanmadı. Korktuğun başıma gelmedi Şükür 😅
bademlikurabiye_ yaasemin bi nebzede olsa içimi rahatlattın bende normal doğum düşünüyorum ama eğer çatı muayanesinde canım yanarsa nasıl doğururum bilmiyorum 😮💨
yaasemin bademlikurabiye_ ona dayanamazsak normal zaten doğuramayız bende normal istiyorum catim normal doğuma hazırmış güzel düşünelim güzel olsun çatır çatır doğururuz inşallah 🤭😂😂😂
zumzum HSena38 yani bu çatı muanesi aslında normal doğuma yatkınlığa bakılan bişey değil mi? Nasıl bir art niyet olabilir? 😑😵💫
09Tugba_0909 Annesininportakali53 bizde yarın 39 a giriyoruz benim doktorda hiç yapmadı ama bebek daha kanala girmemiş dedi geçen haftaydi kontrolüm bakalım Perşembe günü kontrolüm var inşallah girmiştir kanala ama hiç belirtisi oluyor mu kanala girdiğinde
bademlikurabiye_ yaasemin neyse öyle ya da böyle çıkacak bir şekilde hakkımızda hayırlısı olsun 😂☺️☺️
zumzum 09Tugba_0909 bademlikurabiye_ aynen öylr vallahi sağlıklıca kolaylıkla doğuralım inşallahh. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰
1anne2bebek__ bademlikurabiye_ ben zaten bişeyden korkunca kan alınca iğne yapınca falan. Korkuyorum eliniz hafif mi diyorum 😂kibar davranıyorlar o zaman 😉