Zumraninannesi06 Kızlar yarın 8’de yatışım 9’da sezeryanım var. Sağlıklıca kucağıma almayı bu süreci bir an önce atlatmayı nasip etsin Rabbim başta bana sonra siz güzel annelerimize. Dua edin biraz korku biraz heyecan 🤲🏻♥️ Allah şimdiden razı olsun…
Gamzeeslem Zumraninannesi06 Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşaallah 🥰 bende salı günü olacam nasipse tedirginim spinal konusunda. Ameliyattan sonra buraya yazar mısın ameliyatin sürecini 🙆
Zypnmlk Zumraninannesi06 Allah sağ Salim kucağına aldırsın inşallah sağlıkla ayağa kalkarsın inşallah sende bize dua et bende hamileyim doğuma az kaldı sağlıkla bizde kucağımıza alalım
Seyma0323 Allah sağ sağlam kavuştursun canım ve en minimal acı çekersin sonrasında inshAllah 🤲🤲 Benimkide salı Allah’ın iziniyle, bizide dualarınızda unutma🥰
Zumraninannesi06 Seyma0323 ederm kuzum, Allahım yar ve yardımcımız olsun sağ Salim meleklerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin inşaAllah🤲🏻♥️
Zumraninannesi06 Gamzeeslem bende de var biraz endişe korku heyecan çok karışık. Yazacağım mutlaka. Hayırlısı olsun hepimizin hakkında Rabbim sağlıklıca aldırsın kucağımıza 🫠
eylulicten Gamzeeslem hic korkma bende 1 hafta oluyor olali. 6. Saatte yurumeye basladim ve ertesi gun kendi islerimi kendim gormeye basladim. Biraz azim. Uyusukluk gectikce agrilar oluyor ama dayanilmayacak kadar degil. Sonrasi da sadece ameliyat yerin sizliyor. Bol yurumen lazim bunu aklindan cikarma :) Sezeryan artik eskisi gibi degil. Bir de bana bakacak kimse yok o yuzden biraz azim ettim kendime
Seyma0323 Zumraninannesi06 Bende şu an çok heyecanlandım sizin adınıza ama kendimde sıfır heyecan var daha🤭 bu arada canım sezeryan olmadan önce tahlil falan alıyolarmı? alıyorlar ise kaç gün önce alıyolar
Zumraninannesi06 Seyma0323 Pazartesi yani dün işlemler yapıldı 4 tüp kan şekere tansiyona kadar bakıldı nts bağlandım suyumu kontrol etti bu kadar kısaca doğum yapacağım günden 2 gün önce yapıldı 😌
Zumraninannesi06 eylulicten Hay maşaAllah güzelim sana darısı bana olur umarım. Yürüyüş hep aklımda mutlaka 😌♥️
Seyma0323 Zumraninannesi06 Çok teşekkür ederim canım, benim yarin kontrolum var ve Allah nasip ederse salı doğum. Bana herhangi bişey söylemedi açıkçası belki yarin söyler ya da pazartesi falan tekrar çağrir tahliler için. Aç ya da tok olmanızı dedilermi?
eylulicten Zumraninannesi06 acisi olacak ama dayanmalisin. Suni sancidan cok acili degil :) yavas yavas kendini kasmadan yurumem lazim guclu olmam lazim diyerek ve bebisinin yuzunu gozunun önüne getirerek basarabilirsin🌺
Zumraninannesi06 eylulicten inşaAllah her zorluğa hazırım bir an önce toparlarım umarım süreç hızlı ilerler🤲🏻♥️