Diqudiqu Benimde 5.99du. Dahiliyede kan testlerimi yaptırmıştım. İlaca başladım. Levotiron 25 ile başladım her ay kontrol ettirdim 2.5 in altına düşürdük. Her ay kontrol ettirdiğimde duruma göre doktor dozunu yükseltti. Ama hamileliğim ilerledikçe ilaç yetersiz kaldı en son 3.35di.. Doktorum tekrar dozunu ayarladı şimdi iki gün 75 mg diğer günler ise 50 mg kullanıyorum. Mutlaka ilacınzı kullanın. Bebeğe çok faydalıymış kullanılmadığı zaman zararları olabiliyormuş