Melekolmak Kızlar 6 haftalik hamileyim ama daha doktora hiç gitmedim.sizce bu hafta gitsem gözükür mu yoksa haftaya mı gideyim
srnglcskn Melekolmak şimdi gitsen keseyi görürsün 10 gün sonrasında gidersen bebişi görürsün 😍 benim tamda öyle oldu. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏼
duu Melekolmak ben 5 haftalıkken gittim canım beta 3000 üzerindeyse kese görünüyor çünkü.Allah korusun dış gebelik olmadıgını öğrendim en azından.20 gün sonra da kalp atışını duymak için çağırdı..Rabbim onuda nasip etsin inşallah 🌸