PapatiA Bızım ıkınmaktan sanırım göbek deliğimizin orası bıraz şişti göbek fıtığı denıyormus doktora gittim birşey yapılmaz beklıcen dedi büyüyünce cerrahi görucekmiş Başına gelen var mı neler yaptınız böyle olup geçti mi ??
Aslaninannesi01 PapatiA benim oğlumdada var biraz daha büyüdü doktora gösterdik 2 yaşına kadar geçebilir 3 yaşına kadar kontrol altında tutulur sonrasında geçmezse ameliyat gerekir dedi bakalm bekliyrz
Aslaninannesi01 PapatiA hayır doktorumuz hicbirsey yapmayın dedi hatta kendisi söylememişti fıtık var diye aylık kontrollerinden birinde sordum fıtık mı var diye evet ama şuan önemsiz olduğu için söylemedim dedi kendiliğinden geçme ihtimali var çünkü