Kızlar bişey sorucam, ben cuma gününden beri kusuyorum haftasonu 2 tane serum yedim dün kadın doğuma gittim. Bana bağırsak enfeksiyonu geçirmiş olduğumu, bu bulantıların da psikolojik olduğunu bahsetti ne yapmam gerekiyor. İshalim yok şükür sadece mide bulantısı. Yardımcı olur musunuz lütfen 🙏