Glsacar32- Kızlar benim ikinci gebeliğim 14+5 günlüğüz sağ tarafıma doğru yaslanamıyorum bile sürekli sağ altta bişey var gibi doktor kontrolüme dana var aynı şekilde sırtımın sağ kısmıda ağrıyo Sağ kolumu hep yukarda tutmam gereekiyor gibi
bsra-25 Glsacar32- ben o kaburga ağrısını haftalardır çekiyorum. Sol kaburga altı. Sanki bıçak saplanıyor gibi. Hatta bazen acıdan ağlıyorum o derece. Ama yaoacak birşey yokmuş. 35+4 haftadayim bu arada
Mystery76 Glsacar32- ben varım canım kaburga ağrısından ne sağa dönüyorum ne sola dönüyorum uyuyamıyorum 26 haftalık oldum bugün
Betuulsenn Glsacar32- aynı durumu bende sol kaburga altım için yaşıyorum doktora söylemiştim bebek kaburgaya baskı yapıyordur dedi çok irdelemedi siz yine kendi doktorunuza mutlaka sorun:)