Aryast ben havaalanında güvenlik olarak çalıştım. X-ray cihazı zaten eşyalarınızın bant üzerine koyup kontrole gönderdiğiniz cihaz. Onun içinde radyasyon var ,zaten üzerinde uyarıda var. Onun Perdeleri özel olduğu için dışarı radyasyon vermiyor. O cihazın içine elinizi fln sokmayın :) kapı kızıl ötesi ile metal algılıyor. Yani onda radyasyon yok. Amaaaa içim rahat etmiyor geçmek istemiyorum derseniz kimse sizi zorlamaz. AVM de zaten sıkıntı yok ama havalimanlarında kabın içinde detaylı el araması yapılır.. korkmayın. Orada hamile çalışan arkadaşlarımız da var;)