srnglcskn benimde diğer doktorlarda okuduklarım uzun bakmaları ve anlatmalarıydı. Maalesef ben gittiğimize pişman oldum. Baktı yazdırdı geçti. Yani kendi doktorum bile normal muayenede bu kadar bakıyor bazen daha uzun sürüyor. 10-15 dk için bin tl ödedik. İlla benim bi şeyler sormam mı gerekiyordu onu da bilmiyorum. Sonuçta prof olan kendisi anneye açıklama yapması gerekirdi. Önemli olan bebeklerimiz sağlıklı olsun sağlıkla gelsin. Ama ben asla tavsiye etmem burda yazılan daha bilindik yorumları iyi olan doktorlara gitsinler.