ToprakDeniz Tubidy ben herşeyi aldım sayılır. Ama ne yıkandı nede ütülendi. Yardımcım işe girdi ev aldı başını gidiyor ben kolumu kaldıramıyorum... Allah yardımcımız olsun
Asli1204 Bulutunannesii heryerden başlayabilirsin valla ben sabırsız anne duramadım parça parça indirimleri takip edip aldım sürekli :) kıyafetlerini al bakım ürünlerini al beşik bebek arabası vs herşey lazım al hepsini artık 😂
Minnakelifim03 Elfayldzl2016 iyi gidiyor çok şükür bugün kıyafetlerini yıkadım yarın ütulüycem cantayı hazırlıycam insaallah
Kubraygt Çok şükür eksik kalmadı gibi bişey 😊😊 iyikide erkenden almaya başlamışım şimdi bi çarşıya çıksam hemen yoruluyorum
Emineciddi Elfayldzl2016 cati kemik ağrısı bi aydır beni benden aldı ev taşıyorum bi taraftan tansiyon var yükselirse alırım dii doktor her sey aldim bebek bezi ıslak mendil dışında yıkayıp utuleyecem yeni eve geçince insallah
Agg0207 Benimde aralıgın ilk yada ikinci haftası görünüyor dogum 31 haftalık olduk bebegin kıyafetleri eksiklerin nerdeyse hepsi tamamlandı bebek kıyafetlerinin etiketlerini kesip yıkadım bebek odası siparişi de verildi ama daha mobilyalarımız gelmedi bu hafta ütülerinide bitirip hastane çantasını hazırlicam evin derin temizliginide 29. Haftada yaptrmistim bir aya kadar tekrar bi kadin cagirim guzelce temizleticem evi insallah hersey tamamlaniyor yavas yavas 😊😊