tazecikannee 19+5 haftalık Nisan ortasına denk geliyor doğum Güncel kilo aynıyım Bel ağrısı ve ağızda tatsızlık var Cinsiyeti hala öğrenemedik detaylı ultrasonda öğrenicem inşallah Sizde durumlar nasıl anneler 🤍
CmreKsidar tazecikannee 20+2 benimde kilom aynı. Kızım olacak ☺️ Bulantılarım anca anca azalıp biseyler yemeye başladım.
Nlnr_anne tazecikannee cinsiyetini gostermedimiki.normalde 16. Haftada söylüyorlar ya.bu arada gün olarak aynıyız ama ikizlerim var o yüzden Şubat başı Mart ortası benim doğum inşallah🥰
323832 tazecikannee 17+6 olduk tahmini doğum tarihinimiz 27 nisan ama sezaryan olacagim icin 10 nisan gibi düşündük suan 4 kilo aldim cinsiyetimize gelirsek 15.haftaya kadar erkek 17.hafta da kız denildi bende kesinleşmesini bekliyorum
gizem3435 Biz 20+3 olduk ama sezeryanla doğum yapacağım için Mart sonu Nisan başı gibi doğacağız sanırım. Cinsiyetimizi ikili tarama ile öğrendik sayılır. Riskli gebeliğim vardı o yüzden genelde yatarak geçirdim ve 6 kilo aldım bile 🤦♀️ sağlıkla doğum yapalım da çektiğimiz sıkıntıları unuturuz zaten 🤗
kakara 20+2 olduk 2.hamilelik cinsiyet hala belli değil umutlar ayrıntılıda 🤭kasık agrılarım oluyor benımde gün içinde bebek asagıda 6. Aydan itibaren yatıs verebilirim dedi dr bilmiyorum ne olacak 21 mart 9 nisan arası dogum ama bebek erken gelmediği sürece 9 nisana sezeryan yaparız dedi drum
HaticeC123 19+6 miniğim 👼🏻 sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşallah minikleeer 😊 cinsiyetimizi 16. Haftada öğrendik kız dediii 🌸☺️ yakında bende hem normal muane kontrole gidicem sonrasında da detaylıya giricemm hepimiz hayırlı sağlıklı güzel haberlerini alalım inşallah 🤲🏻🙂
Safaozbn 17+2 kızım oluyor benimde Allah nasip ederse ❤️🥲 Nisan sonu gibi doğum olacak aynı kilodayım bende değişen bir şey yok ama bu aralar panik atak başladı sizlerden yaşayan var mı 🥲
momofatlas34 20+4 cinsiyetimiz erkek 💙 bende 4 kilo aldım, bulantılar geçince iştahım çok arttı 😅 nisan başı gibi bekliyoruz. Pilates yapıyorum henüz bi ağrım yok vücudumda. Sağlıkla gelsin hepsi 💕🌸
Hande20 tazecikannee 17+4 haftalık olduk cinsiyeti hala öğrenemedik iki farklı doktora gittim biri erkek biri kız gibi dedi detaylıda kesinleşir artık onu bekliyoruz. Doğum 28 nisan görünüyor ama 2. Sezaryen olacağı için nisan ortası gibi olur galiba. Bulantılarım bitti 1,5 kilo almışım şimdiye kadar. Bel ağrım dışında bi sıkıntım yok ama bu bel ağrısı beni mahvetti 😔
tazecikannee Hande20 evet bel ağrısı bende de var ve sık sık tuvalete gidiyorum banada biri kız sonra erkek dedi detaylı da öğrenicem inşallah 🌸
Ays19Ays tazecikannee 17+5im oğlum oluyor nasipse 😊 İkilide öğrendim cinsiyetini bugüne kadar 2kilo aldım🌻 Sizde de bu haftalarda kasığınızda hafif hafif sancıya benzer bi ağrı oluyor muydu özellikle ayaktayken iş yaparken felan
tazecikannee Ays19Ays evet oluyor özellikle de sol kasığım da ağrı oluyor ve o taraf karnım daha sert toplanıyor sanırım
Ftmnr_35 21+5 bugün 🥰 Mart sonu nisan başı görünüyor 🤭🐣 cinsiyetimizi i erkek ismimiz Emir 💚 4 kg almışım🌸 Hepimiz sağlıkla sıhhatle kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🌸
Ays19Ays tazecikannee evet evet benimde toplanıyor sertleşiyor o kısım birde arada bıçak saplanır gibi oluyo Sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah 🙏🏻